מתוך העיתון: בית הספר "המנחיל" זכה בפרס החינוך המחוזי ויעלה להתחרות על פרס החינוך הארצי

לוגו המנחיל

כותרת פרס חינוך מחוזי תשעט

 

בית ספר "המנחיל" בהנהלתה של הגב' איילה אלבז, זכה בפרס החינוך המחוזי ויעלה להתחרות על פרס החינוך הארצי. פרס החינוך נחשב לפרס היוקרתי והחשוב שבמערכת החינוך הניתן בכל שנה למספר מצומצם של מוסדות חינוך מובילים בארץ.

 

ועדת הפרס המחוזית בראשות המפקחת המחוזית, רונית זכאי, בירכה את בית הספר כמצטיין מחוזי ואחד מבתי הספר המצטיינים בארץ. ועדת פרס החינוך ציינה כי "המנחיל" מאופיין בהישגים גבוהים מאוד בכל מקצועות הלימוד. בית הספר יוזם ומיישם פדגוגיה מוטת עתיד ויוזמות הפורצות את גבולות המוסד החינוכי ללמידה משמעותית בכל עת ומקום, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות וקידום תלמידים למימוש עצמי, מצוינות והצטיינות. 

 

חברי הוועדה ציינו גם כי האקלים החינוכי של "המנחיל" הינו מיטבי ובית הספר אהוב על תלמידיו, מוריו ואנשי הקהילה, המפעילים יוזמות חברתיות וקהילתיות לכל אורך שנת הלימודים. בית הספר מצטיין ביכולת ההכלה, בשוויון הזדמנויות לכל ילד וילדה ובהטמעת ערכים של כבוד, סובלנות וחינוך לחיים בחברה.

 

מנהלת בית הספר, הגב' איילה אלבז, הביעה התרגשות ותחושת גאווה רבה על ההוקרה בעשייה האיכותית רבת השנים, תחושה המלווה את כל קהילת "המנחיל" – מורים, הורים ותלמידים. 

 

מנהלת אגף החינוך הגב' דליה לין: "בית ספר "המנחיל" זוכה להוקרה והערכה רבה על פעילותו הפדגוגית והערכית ועל העשייה הרבה המתקיימת במרחבי בית הספר. אני מברכת את קהילת בית הספר – הנהלת בית הספר, ההורים והתלמידים".

 

פרס חינוך מחוזי תשעט

 

הכתבה מתוך אתר עיריית רמת גן